پکیج ویژه اقامت خانوادگی عمان

وقتی تصمیم به مهاجرت می گیرید اولین دغدغه می تواند این باشد که وضعیت تحصیل فرزندان چگونه می شود ؟ استقرار خانواده و اقامت شان چه می شود ؟ اینها مسائلی است که ما با پکیج ویژه اقامت خانوادگی عمان به آن پاسخ می دهیم.

تحصیل فرزندان

اولین گره ذهنی در اقامت خانوادگی عمان ، تحصیل فرزندان در این کشور است . آیا می دانستید تا پایان دوره دبیرستان ، کلیه مدارس دولتی عمان رایگان است ؟

ما به شما کمک می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای ثبت نام بچه ها در مدرسه انجام شود . امکانات فراوانی در مدارس دولتی به دانش آموزان اختصاص می یابد که تفاوتی بین دانش آموز عمانی و غیر عمانی ندارد .

اجاره محل سکونت

یکی از مسائل مهاجرت برای هر خانواده ، انتخاب محل مناسب زندگی در مسقط می باشد . ما شما را در این امر مهم تنها نمی گذاریم . مشاوره در انتخاب خانه مناسب یکی از خدمات ما برای شماست . تیم املاک در دفتر مسقط آماده معرفی موارد اجاره و خرید با قیمت و شرایط مورد نظر شما است .

اجاره خودرو

داشتن وسیله نقلیه در ابتدای ورود به عمان بسیار مهم است . شما با اجاره یک خودرو می توانید در بخش زیادی از هزینه های روزمره برای حمل و نقل خود و خانواده تان صرفه جوئی کنید . ما در انتخاب خودرو مناسب تان به شما کمک خواهیم کرد و شما را در تمامی مراحل آن همراهی خواهیم کرد .

خط موبایل و سیم کارت عمان

در ابتدای ورود شما به عمان ، نیاز به یک خط موبایل سیم کارت عمان بسیار ضروری است . در انتخاب اپراتور مناسب و سیم کارت عمان به شما کمک خواهیم کرد و روی ما حساب کنید .

شما با انتخاب پکیج اقامت خانوادگی عمان ضمن اخذ اقامت خود و خانواده تان از پشتیبانی دائمی مجموعه ما برخوردار خواهید بود و شما در این مسیر تنها نمی گذاریم .

بعد از انجام کار پرداخت کنید

آیا می دانستید شما می توانید هزینه هایی را که برای اقامت دارید ، بعد از انجام کار پرداخت کنید . بله درست شنیدید پرداخت ها بعد از انجام کار می باشد . پس با خیال راحت انتخاب کنید.

قسطی پرداخت کنید

یک خبر خوب هم برای شما مشتری خوش شانس داریم . شما می تواند تا 70 درصد هزینه های اقامت خود را بصورت اقساط تا 6 ماه با چک پرداخت کنید . فرصتی استثنایی برای شما خانواده گرامی تان

با ما تماس بگیرید

حتما با ما تماس بگیرید تا اطلاعات خوبی را در اختیار شما قراردهیم و شما را در این مسیر جدید و هیجانی ، همراهی کنیم .

Comments are Disabled

× پشتیبانی فوری